Три сімки – Готельно-ресторанний комплекс

Прайс - лист

на послуги проживання

У вартість номерів включено сніданки.
Пн-Пт 7:30 – 10:00
Сб-Вс  08:00 – 11:00

850 грн

Одномісний стандарт

950 грн

Двомісний стандарт

(1 ліжко)

1020 грн

Двомісний стандарт

(2 роздільні ліжка)

1100 грн

Напівлюкс

1500 грн

Люкс

(1 ліжко)

1250 грн

Люкс

(2 роздільні ліжка)

  • Ціна вказана без урахування туристичного збору у розмірі 0.3% (Податковий Кодекс України, згідно розділу XII. Місцеві податки і збори, Ст.268).

Price excludes tourist tax of 1% (Tax Code of Ukraine, according to section XII. Local taxes and fees St.268).

  • Оплата здійснюється в національній валюті України готівкою, карткою.

Payment is made in national currency of Ukraine, credit card.

  • В вартість номеру входить проживання, сніданок, Wi-Fi, податки.

This price includes accommodation, breakfast, Wi-Fi, taxes.

  • Ціна дод. ліжко-місця складає 400 грн./добу.

Price for extra-bed is 400 UAH/ day.

Ранній заїзд – період з 6:00 до 14:0050 % вартості номера за одну розрахункову добу.

Early check-in – from 6:00 till 14:0050% of your room price per night.

  • при заїзді в період з 00:00 до 06:00 – оплата стягується  в розмірі 100% вартості номера за одну розрахункову добу/ arrival in the period from 00:00 till 06:00 – charged 100% of your room price per night

Виїзд після 12:00 є додатковою послугою і надається залежно від стану ресурсів номерного фонду, в період до 18:00 оплата складає 50% вартості номера за добу/check out after 12:00 is an additional service and depends on the resource room stock, in the period till 18.00 fee is 50% per room per night;

  • при виїзді після 18:00 оплата стягується як за повну добу/ on departure after 18:00 is charged as a full day

Вартість розміщення дітей старших 6 років і дорослих на додатковому місці в номері – 300 гривень, включаючи сніданок/ The price for the children accommodation over 6 years and adults on extra bed in the room – 300UAH, including breakfast.

Вартість послуг пральні для гостей готелю

The rates of laundry services for guests in the hotel

Найменування/

Nomination

Прання (+ прасування)/ Washing (+ ironing),

UAH/thing

Прасування/ Ironing,

UAH/thing

  1. Футболка/ T-shirt

40

30

  1. Сорочка/ Shirt

60

40

  1. Шкарпетки,нижня білизна/

Socks, underwear

15

 
  1. Шорти/ Shorts

40

30

  1. Спортивний костюм/ Duffel

80

50

  1. Спідниця, блузка/ Skirt, blouse

60

40

  1. Брюки/ Trousers

60

40

  1. Светер/ Pullover

50

30

Вартість додаткових послуг у готельному комплексі

«Три Сімки»

Price for the additional services in the hotel

« Three Seven »

Найменування/Services

Ціна/Price

Більярдна/ Вilliard

100 грн/година/ UAH per hour

Халат банний/Bathrobe

50 грн/ UAH

Набір для гоління/ Shaving kit

20 грн/ UAH

Зубний набір/Dental kit

20 грн/ UAH

Безкоштовні додаткові послуги:

  • Цілодобова служба прийому і розміщення;
  • Доступ до Інтернету Wi-Fi;
  • Виклик швидкої медичної допомоги;
  • Послуги побудки в певний час;
  • Надання необхідних побутових предметів (нитки, голки, вази для квітів і т.п.);
  • Користування праскою;



Free of charge services:

  • Reception service 24 hours around;
  • Internet Wi-Fi;
  • Call an ambulance;
  • Wake-up call;
  • Necessary household items (needles, thread, flower vases, etc.);
  • Using iron and iron-board;

Внутрішні правила проживання в готелі «Три Сімки»

В своїй діяльності готель керується чинним законодавством України та «Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затверджених Державною туристичною адміністрацією України 16 березня 2004 року.

  1. Порядок надання послуг:
    1. Номер (місце) в готелі надається споживачу при пред’явлені паспорта або іншого документа, який засвідчує особу і заповненні реєстраційної картки.

До документів, які засвідчують особу належать:

  • Паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, довідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України;
  • Національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами);
  • Свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років;
  • Посвідчення водія;
  • Для військових – особове посвідчення або військовий квиток;
  • Посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача.

 

  • Плата за проживання

 

2.2.  Плата за проживання справляється у відповідності з єдиною розрахунковою годиною – 12 годин поточної доби за місцевим часом.

2.3. При проживанні в готелі менше доби плата стягується за повну добу, незалежно від розрахункової години.

2.4. Ранній заїзд та пізній виїзд оплачується гостями додатково в розмірі половини вартості послуги, сніданки входять у вартість.

– у разі раннього заїзду (з 06:00 до 12:00) при наявності вільних місць плата за проживання стягується (сніданок надається за додаткову плату);

– у разі раннього заїзду (00:00 до 06:00) послуги за проживання за розрахункову добу мають бути оплачені як за повну добу;

– у разі пізнього виїзду (з 12:00 до 18:00) послуги за розрахункову добу, в яку відбувся пізній виїзд, мають бути оплачені як за півдоби, а при виїзді  після 18:00 мають бути оплачені як  за повну добу.

2.5. при розміщенні дітей віком до 6-ти років з батьками в одному номері (без надання основного місця та харчування) плата за проживання дітей не стягується. По бажанню батьків за додаткову плату можливе встановлення додаткового ліжка та харчування. За проживання дітей віком від 6 років оплата стягується у повному обсязі.

2.6. Неповнолітні громадяни у віці до 18 років можуть бути заселені в готель тільки в супроводі батьків або інших законних представників (по нотаріально завіреній довіреності) .

2.7. Споживач, який бажає продовжити проживання після закінчення терміну проживання в готелі, повинен сповістити про своє рішення адміністрацію готелю не пізніше ніж за добу до закінчення оплаченого терміну проживання та здійснити оплату наступної доби, за умови наявності вільних місць на новий період проживання.

2.8. Після закінчення оплаченого терміну проживання споживач зобов’язаний звільнити номер.

  1. Порядок бронювання номерів у готелі.

3.1. Адміністрація готелю має право укладати договір на бронювання номерів шляхом прийняття заявки на бронювання від фізичних та юридичних осіб у письмовій або усній формі.

3.2. В разі не прибуття споживача в заявлений термін, готель має право не повертати споживачу суму в розмірі однієї доби.

3.3. При неприбутті споживача до 18:00 (час анулювання) в день замовлення прибуття, замовлення анулюється, якщо бронювання номера не було підтверджено.

3.4. Споживач має право анулювати своє замовлення без запровадження штрафних санкцій не пізніше 1 (однієї) доби до дня заїзду шляхом подачі письмової заяви. Якщо про анулювання замовлення  було повідомлено пізніше, в день заїзду, або Споживач не заїхав, Споживач сплачує 100% вартості замовленого номера за добу і вартость замовлених і фактично понесених витрат по зустрічі Споживача.

3.4.1. Споживач має право змінити термін заброньованого перебування без запровадження штрафних санкцій не пізніше 1 (однієї) доби до нової дати виїзду шляхом подачі письмової заяви. Якщо про зміну заброньованого перебування було повідомлено пізніше, Споживач сплачує 100% вартості номеру за наступну добу по причині порушення договору по бронюванню номерів в готелі між споживачем і готелем.

  1. Правила та обов’язки споживача готельних послуг.

4.1. Споживач зобов’язаний дотримуватись «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», «Внутрішніх правил проживання в готелі «Три Сімки» та «Правил пожежної безпеки».

4.2. Споживач зобов’язаний:

  • при виході із номеру закрити водопровідні крани і вікна, виключити світло та інші електричні прилади, телевізор, закривати номер;
  • дотримуватись морально-етичних норм;
  • поважати право інших гостей на відпочинок;
  • дотримуватися та забезпечувати дотримання, запрошеними ним особами санітарних норм, правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і загальних правил громадського порядку, за що нести повну матеріальну відповідальність;
  • Не доставляти та не зберігати в готелі будь – яку зброю, боєприпаси, вибухові речовини, радіоактивні чи небезпечні матеріали, а також будь – які інші предмети чи матеріали, що можуть бути небезпечна для здоров’я громадян, та/або навколишнього середовища, та/або збереження майна готелю.
  • Дбайливо ставитися до майна готелю, не допускати його псування, знищення, дотримуватись чистоти і порядку;
  • Відшкодовувати збитки в разі знищення та/або пошкодження будь – якого майна готелю в повному обсязі;
  • Сплачувати штраф, розмір якого визначається адміністрацією готелю в кожному окремому випадку за порушення внутрішніх правил проживання в готелі.

   

4.3. Споживач повинен дбайливо ставитись до майна й устаткування готелю. У випадку знищення (пошкодження) майна готелю споживач відшкодовує вартість нанесеного збитку в розмірі повної вартості пошкодженого та/або знищеного майна та/ або в розмірі, що необхідний для його відновлення або ремонту, а також сплачує штраф у розмірі, встановленому розпорядженням  Директора готелю.

    4.4. Споживачу забороняється:

  • користуватись електронагрівальними приладами;
  • залишати в номері на період своєї відсутності сторонніх осіб, а також передавати їм ключ без попередження адміністрації готелю;
  • заносити і зберігати в номерах речовини, матеріали і предмети, що є небезпечними для життя і здоров’я громадян;
  • пересувати меблі;
  • палити;
  • виносити за межі готелю постільні приналежності та інше майно готелю.

4.5. Сторонні особи можуть знаходитись в номерах за запрошенням гостей і з відома адміністрації готелю з 8.00 до 23.00. У випадку, якщо сторонні особи залишаються після 23.00 години, вони повинні сплатити своє проживання.

4.6. Якщо споживач порушує внутрішні правила проживання в готелі, що призводить до матеріальних збитків та створює незручності для інших споживачів (гостей), готель має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення) без повернення оплати за проживання.

  1. Права та обов’язки адміністрації готелю.

5.1. Адміністрація готелю при оформленні проживання у готелі зобов’язана інформувати споживача про надання основних  та додаткових послуг, форм і порядок їх оплати.

5.2. Готель зобов’язаний надати споживачу без додаткової оплати такі види послуг:

  • виклик швидкої допомоги;
  • доставка в номер кореспонденції;
  • побудка у визначений час;
  • надання необхідного інвентарю.

5.3. Готель відповідає за схоронність речей, внесених до готелю споживачем, який проживає в ньому. Річ вважається такою, що внесена до готелю, якщо вона передана працівникам готелю. Готель відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані готелю на зберігання. У разі втрати чи пошкодження речей споживач зобов’язаний негайно повідомити про це готель. Якщо до закінчення строку проживання споживач не пред’явив свої вимоги до готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.

5.4. Готель забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, якість підготовки номера до заселення.

5.5. У разі виявлення забутих речей, адміністрація готелю зобов’язана негайно повідомити про це власника речей (за умови, що їх власник відомий). Забуті речі зберігаються у готелі протягом шести місяців, після чого передаються у відповідні державні органи для реалізації або знищуються, про що складається акт установленої форми.

5.6. Книга відгуків і пропозицій знаходиться в адміністратора готелю і видається споживачу за першою вимогою.

  1. Контроль за дотриманням Правил

6.1. Контроль за дотриманням адміністрацією готелю цих Правил здійснюють місцеві державні адміністрації і органи місцевого самоврядування та відповідні органи в межах їх компетенції.

6.2. Контроль за дотриманням громадянами цих Правил здійснюється адміністрацією готелю.

Internal rules for the living in the hotel «Three Seven »

In our business hotel is guided by current legislation of Ukraine and “Rules of using hotels and similar accommodation and hotel services”, which were adopted by the State Tourist Administration of Ukraine, March 16, 2004.

  • The order of service:

1.1. The room (place) at the hotel is available to the consumer when he presents passport or other document of identity:

  • Passport of citizen of Ukraine, Ukraine passport for travel abroad, diplomatic or service passport, seaman’s, certificate of residence of the person who lives in Ukraine, but not a citizen of Ukraine;
  • National passport of foreigners or document that is replaced it, and visa for the right to stay in Ukraine (unless otherwise provided by applicable bilateral agreements);
  • Birth certificate of minors under the age of 16 years;
  • Driver’s license;
  • For military – personal license or military ID;
  • Certificate that is issued according to the workplace of the consumer.
  • Payment for accommodation

2.2. Fee is charged in accordance with one out time – 12 hours the current local time.

2.3. Accommodation at the hotel less than a day pay for a full day, regardless of rate.

2.4. Early arrival and late departure are paid additionally in the amount of: the half of the room price per night, breakfast included.

– in case of early check-in (from 06:00 to 12:00) according to the vacant rooms will be charged fees (breakfast is available at extra cost);

– in case of early arrival (00:00 to 06:00) services for room accommodation for settlement day will be paid as a full day;

– in the case of late departure (from 12:00 to 18:00), services for the estimated day, in which late departure, will be charged fees, and upon departure after 18:00  must be paid for a full day.

2.5. Placing children under 6 years sharing with parents in the room (without fixed seats and meals) payment won’t be charged. By desire of parents for an extra charge may be set extra bed and food. For the children accommodation above 6 years is charged in full.

2.6. Minors under the age of 18 can be accommodated in a hotel only with the assistance of parents or other legal representatives (under a notarized power of attorney).

2.7. The consumer who wishes to extend their staying after expiry of accommodation must notify its decision to the hotel no later than the completion of the paid term of accommodation and pay the next day, according to the availability for a new period of staying.

2.8. After the paid period of accommodation consumer must leave the room.

  • The order of the hotel reservations.

3.1. The administration of the hotel has the right to contract for the booking numbers by taking requests for reservations from corporate clients in writing or orally.

3.2. In case of no arrival of the consumer within the stated term, the hotel has the right not to return to the consumer the amount of one day.

3.3. When the customer doesn’t arrive till 18:00 (time to cancel) on the day of the order of arrival, the order is canceled, if the reservation didn’t confirm.

3.4. The consumer has the right to cancel his order without imposing penalties not later than 1 (one) day before the day of arrival by submitting a written application. If the cancellation of the order was announced later, on the day of arrival, or the Consumer did not call, the Consumer pays 100% of the cost of the ordered number per day and the cost of the ordered and actually incurred expenses of the meeting of the Consumer.

3.4.1. The consumer has the right to change the term of the registered stay without imposing penalties not later than 1 (one) day before the new departure date by submitting a written application. If the change of the booked stay has been communicated later, the Consumer will pay 100% of the room rate for the next day due to a breach of the hotel reservation agreement between the consumer and the hotel.

  • Rules and duties for the consumers of hotel services.

4.1. The consumer must follow the “Rules of using hotels and similar accommodation and hotel services”, “Internal rules of staying in the hotel” Sofievsky Posad “and “Rules of the fire safety “.

4.2. The consumer must:

– when leaving the room to close the faucets and windows, to exclude the light, TV, and to close the room;

– adhere to moral and ethical standards;

– respect the rule for the rest of other guests;

– adhere to cleanliness and order.

to observe and ensure compliance with the sanitary norms, rules of safety, fire safety and general rules of public order inviting by them, for which they must bear full financial responsibility;

If no such notification and / or such notification is made, the consumer’s claim regarding the assortment and the list is not accepted in a timely manner.

– Do not deliver or store at the hotel any weapons, ammunition, explosives, radioactive or hazardous materials, as well as any other objects or materials that may be harmful to public health and / or the environment, and / or the property of the hotel.

– Carefully treat the property of the hotel, prevent its damage, destruction, to keep clean and order;

– To compensate losses in case of destruction and / or damage of any property of the hotel in full;

– To pay a penalty, the amount of which is determined by the hotel in each individual case for violation of internal rules of residence in the hotel.

     4.3. Consumers should carefully treat to the property and equipment reviews. In the case of destruction (damage) hotel property customer reimburses the cost of damage in order and in accordance with the approved order of the General Director of the “List of property values.”

     4.4. Consumers are not allowed:

– use electric heaters;

– during his absence leave in the room other people, and send them card-key without warning the administration of the hotel;

– enter and store in rooms substances, materials and items that are dangerous for the life and health of citizens;

– remove furniture;

– smoking;

– carry out the hotel bedding and other property of the hotel.

4.5 Non-residents can stay in the rooms at the invitation of guests and with the consent of the property from 8.00 to 23.00. If Non-residents remain after 23.00, they must pay their accommodation.

4.6. If the consumer violates the internal rules of accommodation in the hotel, which leads to material losses and creates inconvenience to other consumers (guests), the hotel has the right to refuse settlement or terminate the contract (to make an eviction) without refunding the accommodation.

  • Rights and responsibilities of the administration.

5.1. Reception at the hotel accommodation is obliged to inform the consumer about the provision of basic and additional services, forms and procedure of their payment.

5.2. The hotel must provide to the consumer without additional charge the following services:

– Call an ambulance;

– Delivery to the room correspondence;

– Wake-up at a certain time;

– Provision of necessary equipment.

5.3. The hotel provides the safety of items included in the site user. The hotel is responsible for the loss of money, other valuables (securities, jewelry) only if they were separately transferred to the hotel for safekeeping. In times of loss or damage things consumers should immediately inform the hotel. If before the completion of living in the hotel consumer did not present their demands to the hotel, it is believed that his things weren’t lost or damaged.

5.4. The hotel provides a completeness and serviceability of equipment in the room, quality of room for settlement.

5.5. In case of forgotten things, the hotel must immediately inform the owner things (provided that the owner is known). Forgotten were stored at the hotel for six months, then transferred to the appropriate government agencies to implement or destroyed, as an act prescribed form.

5.6. Book of the reviews and suggestions is at the administrator of the hotel and given to the consumer on demand.

  • Monitoring compliance with the Rules.

6.1. Control over the of the hotel rules is exercised by local authorities and relevant bodies within their competence.

6.2. Control over the citizens’ enforcement of the hotel rules is exercised by the administration of the hotels

Інструкція з техніки безпеки

Будь ласка, будьте уважними та дотримуйтесь правил пожежної безпеки.  Нагадуємо вам, що забороняється накривати включені торшери і настільні лампи предметами з горючого матеріалу. Палити в приміщенні готелю дозволяється тільки в спеціально відведених місцях, категорично забороняється паління в ліжку. Забороняється зберігання в номері вибухо-небезпечних речовин і матеріалів. Якщо Ви прибули до готелю вперше, постарайтеся добре запам’ятати розташування виходів і сходів, ознайомтеся з планом евакуації та місцезнаходженням первинних засобів пожежогасіння.

На випадок пожежі у Вашому номері

Негайно повідомте про подію адміністратора готелю по телефону «110» або  «101». Якщо ліквідувати осередок горіння самотужки неможливо, вийдіть з кімнати і закрийте двері, не замикаючи їх на замок.

Залиште небезпечну зону і дійте за вказівкою адміністрації або пожежної охорони.

На випадок  пожежі за межами Вашого номеру

Негайно повідомте про подію адміністратора готелю по телефону «110» або  «101».  

Залиште номер після того, як закриєте вікна та двері, вийдіть з будівлі.

Якщо коридори і сходові клітки надто задимлені і залишити приміщення немає можливості, необхідно залишатися у номері, відкривши навстіж вікна. Закриті і добре ущільнені двері можуть надовго захистити вас від небезпечної температури. Щоб уникнути отруєння димом, закрийте щілини і вентиляційні отвори, змоченими водою рушниками і постільними речами. Повідомте по телефону адміністрацію готелю про своє місцезнаходження. З прибуттям до місця події пожежних, підійдіть до вікна і подайте знак про надання вам допомоги.

На випадок землетрусу

             При першому поштовху, як можна швидше, залиште будівлю. При неможливості покинути будівлю – встаньте у дверному або віконному отворі.

Якщо ви знаходитесь на вулиці, відбіжіть від будівель і споруд.

На випадок  повіні

             Проявіть повний самоконтроль і впевненість, що допомогу Ви отримаєте.

При можливості перемістіться на верхні поверхи будівлі або на дах. Якщо Ви стоїте в воді або знаходитесь в сирому приміщенні, забороняється доторкатись до електричної проводки або до електроприладів.

             Опинившись у воді, зніміть з себе важкий одяг і взуття, відшукайте поблизу предмети, якими можна скористатись для одержання допомоги.

На випадок урагану

Необхідно закрити вікна, двері, відімкнути електричні прилади. Якомога далі відійти від вікна. Виходити з укриття одразу після послаблення вітру забороняється.

Safety notice

Please, be careful and follow fire safety rules. We remind you that you can’t use lamps items of combustible material for covering light floor lamps and table lamps. Smoking in the hotel permitted only in special designated areas, is strictly prohibited smoking in the bed. Do not store at room explosive substances and materials. If you have arrived to the hotel for the first time, try to remember good location of exits and stairs, learn oneself the evacuation plans and location of the primary means of fire.

In case of fire in your room

Immediately report about the fire in your room to the administrator of the hotel calling “110” or “101”. If you can’t eliminate the center of the fire alone, leave the room and close the door without locking them into the castle. Leave the danger area and follow the instructions of the administration or fire.

In case of fire outside the room

     Immediately report about the fire in your room to the administrator of the hotel calling “110” or “101”.

Leave the room after the close doors and windows, exit the building.

If the corridors and stairwells too smoky and to leave the building no opportunity, necessary to stay in the room by wide opening windows. Closed and well-sealed doors can permanently protect you from unsafe temperatures. To avoid poisoning by smoke, close the cracks and vents by water soaked towels and bedding. Please call to the administration and inform about your location. On the arrival of the fire protection to the place of fire, come to the window and enter the sign to provide your assistance.

In case of earthquake

            

The first impulse, as soon as possible, leave the building. If you cannot leave the building – stand in a door or window opening.  If you are outdoors, run away from the buildings.

In case of flooding   

       

Be complete and self-assurance that you will get the helpless.

If possible, move to the upper floors of the building or roof. If you stand in the water or in a damp room, forbidden to touch electrical wires or appliances.              

Once in the water, remove heavy clothing and shoes, look for nearby objects that can be used to obtain assistance.

In case of hurricane

You must close the windows, doors, switch off the electrical appliances. Go away from the window. Withdraw from a shelter as soon as weakening winds is prohibited.